fina fisken

Åt lax och ris till lunch idag, gott! Blev lite hummus och bröd till förrätt också.
Har varit en okej dag, jobb på morgonen, spanska, en kaffe med Mika efter spanskan samt en sväng till mercadona, var snäll och köpte med mig lite godis till C idag. och eftersom hon uppförde sig alldeles ypperligt bra så fixk hon såklart godiset och den här gången blev hon väldigt glad och tacksam. Kul att ge bort saker då och ja okej det var ltie godis men i alla fall.

Vart en sväng till habana igår kväll. Mycket trevligt och roligt. Lite dans och skoj. Träffade på två australienare som försökte sig på att prata spanska med mig och Mika men vi kände väl att engelska nog skulle funka bättre i det fallet.

MIN BÄSTASTE KUSIN BELLA tar studenten idag, ett stort grattis och lycka till gumman! Du är en toppentjej och hoppas din studentdag blir grym vännen! <3

Nu ska jag ta lite siesta innan det är dags för jobb igen. By the way är det fortfarande ganska kallt, vilket suger, okej 19-20° och grått är det men men haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Var ligger habana?

Bästa Bella hade en jättefin och rolig studentfest med masson av god mat och dryck. Jag hoppas hon hade en galet rolig fest med vännerna sen också :)

du får snart varmare eftersom vi kommer och tar med oss sommaren ;) kramen <3

2011-06-13 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0