explosion

Eller va.. nej?
Tänkte ta och berätta för er som läser, många av er vet redan! Det är nämligen så här att eftersom jag trivs så bra just nu och allt är verkligen toppen här i Gijon. Ja, det ledde då till att jag vill stanna längre. Min familj åker tyvärr bort juli-augusti så de kan jag inte stanna hos och fortsätta jobba med, men jag har hittat en annan familj som jag kommer att flytta till i slutet av juni. Det känns toppen! Har träffat familjen och de verkade väldigt trevliga och som en bra familj. Ingen engelska där så det kommer bli en liten utmaning, även om min spanska förbättrats så är den långt ifrån perfekt och det finns ju fortfarande saker som inte sitter alls! Strunt samma jag klarar det och ser fram emot utmaningen, jag menar det kommer ju hjälpa min spanska framåt ännu mer! =) Har kanske en liten explosion till men jag vill suga lite på den karamellen innan det kommer ut här på bloggen..

Annars har jag legat på stranden fram till nu, helt underbart väder idag. Solen strålar och underbar värme, jag älskar sommar!! Tror banne mig att jag ska flytta till ett land med mer soltimmar än Sverige någon gång i mitt liv, ja förutom nu då..
Blev lite roligt imorse, Diana hade glömt säga till mig igår att de vart tvungna att åka tidigare imorse.. Jag vart i alla fall uppe 10 minuter innan jag började, annars brukar det vara 2 kanske :P (bara slänga på sig kläder och gå ut till dem ju) Så knackade hon på min dörr och fråga om jag var klar för de skulle gå nu, snacka om att det var tur att jag hade gått upp lite tidigare idag! :)
Får se vad vi hittar på med barnen idag då, kanske stranden, men är ärligt talat lite svårt att gå med dem själv till stranden så kanske får bli parken i alla fall.. Vi får se!
Redan fredag imorgon, härligt ju dagarna springer förbi, mindre kul kanske!
herrejisses vilket kaddigt och osammanhängande inlägg hoppas ni hänger med på allt! ;)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jo jag hängde med alldeles utmärkt bra, kanske för att jag redan vet en del du skrivit om haha. Skönt att du har sommarväder ;) vi hade konfirmation här igår i strålande sol, härligt :) .

kramen <3

2011-06-03 @ 08:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0