.

Ny vecka återigen.. Massa fiesta och grejer på C skola och det har vart lite annorlunda med jobb som ni vet eftersom jag berättade det förra veckan! Min måndag har sett ut som vanligt hittills och kommer fortsätta göra det förutom at jag bara kommer gå med B till parken då C är hos en kompis och badar i deras pool. Känns helt okej för min del! :)
Väckte C fixade frukost, klädde och fixade håret innan jag gick med henne till skolan, hängde en maskin tvätt innan spanskan som var en helt okej lektion idag, vi har gått vidare på nästa nivå, men kommer snart bli ett uppehåll från spanskan då vi inte kommer att kunna gå på lektionerna i sommar.. Efter spanska gick jag utmed stranden e sväng, riktigt varmt och skönt, har börjat bli mkt folk på stranden nu, vilket är kul, undrar ju vart alla kommer ifrån :P Sen lite jobb igen, hämta upp C och så åt vi lunch. Efter lunch gick jag till ett cafe next to the beach med Mika för en iskaffe. Gav henne sällis när hon skulle hämta hennes på dagis och sen gick de min väg neråt igen och vi satt och prata en stund innan de skulle iväg och möta hennes barns kusin och Bella. Jag ska jobba om ca en timme men är alltid olika så jag måste vara hemma vid fem för oftast börjar jag då..
Ikväll blir det en dusch, herregu mitt hår behöver sig en tvätt alltså, sandstrand är inge fräscht :P Sen blir det nog en lugn hemmakväll om jag inte bestämmer mig för att gå till Mika en sväng då hon är barnvakt ikväll!


Tänkte tipsa om min "mammas" blogg för de som är intresserade. De skriver om mode, konst.. Det är hon och hennes väninna och väninnan tillverkar även smycken..
Http://coolvanity.blogspot.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0