.


(old pic)

Dagen flöt på bra blev lite molnigt på eftermiddagen men fortfarande samma värme.. Följde med Mika och hämtade hennes minsta tog en take away coffee på vägen och sen mötte vi upp Bella med en liten kille så gick de fyra för att leka i Isabela la catolica parken och jag gick hemåt var ca en timme kvar till jag skulle börja.. Läste i boken jag lånat, tecknade lite och sen när klockan blivit lite mer än sex kom pappan in och sa att jag kunde ta eftermiddagen ledig eftersom de skulle ta med B när de skulle hämta C från kalaset som hon vart på. Är lite sånt här man får vara med på, ibland blir det helt plötsligt extrajobb men det kan ju som idag också bli åt andra hållet! :) Jag passade på att ta ännu en lång promenad och satt en stund vid stranden :) Har tagit en dusch ska äta snart och sen är jag barnvakt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0