update

Sitter och ar lite busig, jag menar jag bor ju inte hos den gamla familjen nu i sommar men jag kande att jag vart sugen pa att lana deras dator sa aa har ar jag..
HAr nu jobbat tre dagar med den nya familjen och det gar val okej, ar helt annorlunda mot hur jag haft det innan pa sa satt att det ar mycket mer folk, tre barn, en baby, har inget "eget" rum, maltiderna ar annorulunda, ute pa "landet", ja helt enkelt nya erfarenheter. Allt ar inte positivt men man maste eller jag ser det i alla fall sa att man lar sig nagot av allt!
Vet inte om jag skrivit det innan om mina framtidsplaner?
Slakt och vanner eller ja det flesta vet nog redan.. ja fran borjan var det ju sagt att jag skulle aka hem i juni, sen bestamde jag mig for att stanna hela sommaren, men vet ni vad, jag ska stanna anda till jul och det kanns faktiskt hur bra som helst! Ja, jag saknar er dar hemma otroligt sjukt mycket och sarskilt just nu av olika anledningar!
Ja okej ska inte skriva av mig alla anledningar och sa vidare har till varfor jag kommer stanna, men jag kanner inte att jag ar redo for plugg an da jag inte vet vad jag vill plugga, jag trivs urbra har och vill lara mig spraket even better sa ja varfor inte ta chansen att stanna en stund till om man kan? Jag kommer att flytta tillbaka till den forsta familjen sen nar jag jobbat klart med "sommarfamiljen". :)

Tiden rullar pa, vadret ar sommar har nu, okej lite molnigt de senaste dagarna men kanns anda i luften att det ar sommar, arligt talat tycker jag att det ar lite sverigeklimat har, det ar inte sa sjukligt varmt och kvavt liksom, men helt okej!
Fick ledigt fran badningen av barnen ikvall sa ska hitta pa nagot med Mika sen blir det en promenad ut till huste ikvall..
Hoppas alla hart bra. For er som bor i Blomstermala eller ja strunt samma ni som ska pa blomsterrocken hoppas ni far sjukt kul!! ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Tycker det är väldigt bra att du stannar ända till jul för som sagt, du trivs ju hur bra som helst och du verkar ha det skitkul! Att lära sig mer språk är ju alltid bra också :) Det är bara tråkigt för oss här hemma i Sverige som saknar dig så mycket. Fortsätt ha det så bäst som du har det! <3

2011-07-11 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0