kort

Sitter pa bibblan och har val en sadar 5 minuter kvar av min tid sa kom jag pa att kanske skulle ta och visa mig har lite.. Ar bra med mig allt rullar pa. Saknar dock min forsta familj lite ska bli kul att komma tillbaka till dem sen. Ar lite ovant i min nuvarande familj med hela deras stora slakt dar hela tiden men allt gar ju om man vill och har borjat vanja mig mer och mer. Mormorn i familjen dar ar bara hur skon och trevlig som helst, henne gillar jag starkt.
Annars ar vadret upp och ner som vanlñigt har jag hoppas pa att det kan bli sol under en langre period an tva dagar snart det hade vart fett nice!
Hoppas att allt ar bra med er alla dar hemma! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja jag vill också ha sol konstant i minst en vecka nu. Blir väl i aug men då har ju vissa tur :) som inte jobbar då. Pussokram <3

2011-07-27 @ 07:57:29
Postat av: mammi

Och nu är du på väg hem!!! <3

2011-08-09 @ 10:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0