hander grejer

Ja hej alla lasare har, det hander ratt sa mkt just nu. For det forsta gick min dator sonder nar min familj var har och sen hade jag inte tiden att skriva da. Men jag hade en underbar vecka med familjen aven om jag jobbade ratt sa mkt. Jag ar verkligen glad over att de kom och att jag fick traffa dem!!
just nu sitter jag och lanar familjens dator. laget ar sahar att jag har egentligen flyttat till min nya familj det gjorde jag igar men jag har fortfarande lite saker kvar har och jag tankte sova har i natt! darfor passar jag ocksa pa att lana datorn! i framtiden eller ja i sommar har jag ingen aning om hur mkt jag kommer att kunna uppdatera, da min nya familj inte har nagon dator men ni far kika in har lite da och da helt enkelt!

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva just nu hander mkt bade bra och daligt kul och trakigt men har ingen mer lust att skriva idag!

Ses snart igen! Ta hand om er tills dess <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ta hand om dej gumman och lycka till med storfamiljen! Tusen Kramar <3

2011-07-04 @ 15:46:15
Postat av: Ellen

<3

2011-07-07 @ 01:26:07
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0