glad

Blir inte uppdaterat sa ofta men ni vet varfor..
Jag ar glad idag, har nog ingen speciell anledning men kanner mig glad. Vart lite tufft tror jag ett tag vilket kanske marktes pa mina inlagg ocksa men nu nixpix!
Har haft en bra helg. Hem till Mika i fredags efter jag slutat jobba da hon satt barnvakt, men det slutade i en spontan utgang som i sin tur slutade valdigt bra! Dock lite jobb for mig pa lordagen sen men det gick bra. Hade pakladning, borstning, lek, strykning, hanga tvatt, byta sangklader pa schemat och ja nar man har att gora gar ju tiden snabbare. Sen blev edt stranden men Susie och Mika, underbart varmt vader en kaffe lite mer strand och sen hem. Fixade de sista presenterna till Susie, hon fyllde ju ar i onsdags ,en fick sina presenter igar. Mika och jag hade fixat 21 saker till henne och logiskt nog fyllde hon 21. Var hemma hos Susie pa kvallen och gjorde iordning oss, hon oppna paketen och sen tog vi bussen in till centrum for fiesta :) Bra kvall aven om det dock borjade regna. Lugn sondag men anda valdigt bra. Efter en sen rfukost gick Mika och jag for en kaffe, solen sken lite blasigt men valdigt skont vader. Tog en svang pa el muro(strandpromenaden) aven bort till marknaden pa plaza mayor och bara njot av solen och prata massa :)
Ska strax ut till mitt nuvarande hem men kande att det var dags for en positiv uppdatering har! =) Ska tillagga att det funkar bra med den nya familjen, aven om jag garna hade haft lite semester nu nar det ar sommar och harligt vader men man far helt enkelt ta vara pa den tiden man har ledigt!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är så positiv nu :) det är rätt, ta tillvara på tiden. Jag skulle hellre jobba eftersom det bara regnar här ;( Kramar <3

2011-07-18 @ 15:33:47
Postat av: Ellen

skönt att höra att du är glad, bbbbby.

2011-07-19 @ 21:21:00
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0