yorkshireterrier

Det finns väldigt mycket hundar här, nästan varje familj har en hund. Den jag bor i har ingen hund..
När man är ute möter man alla sorters hundar, stora, små, långhåriga, korthåriga, tjocka, smala, valpar och gamla det finns det mesta liksom. Kan tänka mig att alla raser finns representerade.
Om jag skulle utse den mest populära hunden här måste det nog vara yorkshireterrier.
Idag när jag var ute på min dagliga motionsrunda mötte jag just en hund av det slaget, men den såg lite annorlunda ut.
Idag sken solen och ja det är väl klart att hundar också måste skydda sina ögonen så på med solglasen ;) Eller?
Det var ett par rosa dessutom, såna som var populära i början av 2000-talet. Minns att jag själv ägde ett par och tyckte att jag var väldigt cool när jag hade dem på mig.. Men till hundar? Jag visste inte att hundar använde glasögon i alla fall! Kunde inte låta bli att le när jag såg hunden för det såg allt lite roligt ut.

Igår när jag gick utmed stranden blev jag riktigt förvånad. Igår var det kallt, grått och runt 6°. I alla fall ser jag ett tiotal äldre män en del i vattnet och en del hade redan badat klart.. Okej om man kanske vågar sig i när det är sol och varmare, typ som nu när det ändå är 14° i luften och solen skiner. Fast jag vet inte, det kanske var varmt och skönt i vattnet eller så, ja..

Annars har förmiddagen varit ganska slapp då det regnade och jag inte kände för att gå ut. Utan åt en sen frukost efter morgonsysslorna, tittade lite program, vek tvätt..

Ikväll ska jag iväg till Bella och vi är fyra tjejer som ska göra lite mat tillsammans =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; Ja, på söndag kan jag, vad jag vet just nu alltså. Ska vi säga elva som vanligt så får vi höras av innan dess om det inte skulle passa?



Ha så roligt ikväll my love.

2011-01-27 @ 21:12:31
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag blir så glad när jag läser allt du skriver, du verkar ha det så himla bra :) Ha det så jättekul ikväll älskade Ellen!

2011-01-28 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0