tv typ

Ja alltså tv3 play så nästan tv ju ;) ska kolla masterchef usa nu. Gillar såna program och då får man ju passa på medan de är tillgängliga :)

Har fått saker lite mer klart för mig och så och allt känns bra. För varje dag som går lär jag mig mer och mer såklart. och vad som förväntas. Var med sonen en sväng i lekparken, mamman var med men ska gå själv nästa gång. Sonen ville inte först därför följde hon med men det ska nog gå bra i framtiden :)
Imorgon ska dottern till skolan så det blir en annorlunda dag mot vad det varit hittills denna vecka..
En liten uppdatering men nu ska jag ta't lite lugnt och så småningen ha min skönhetssömn=)

Buenas noches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0