trötter

Jag är riktigt trött idag. Hade en väldigt trevlig och rolig kväll eller snarare natt och tidig morgon. Är ju inte riktigt samma tider här som i Sverige. Blev inte jättemycket sömn eftersom barn gillar att leka och en del att spela fotboll inomhus ;) Men jag fick några timmars sömn och jag klandrar de inte, för det är klart de ska få leka!
Jag har inte gjort mycket mer än bytt sängkläder idag, dåligt men man kan väl ha en slappdag någon gång kanske..
Just nu väntar jag på en liten dejt som inte verkar dyka upp här vid datorn, hoppas men vi får väl se..
Vet ni, det blir inga bilder nu heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

FEEELÅT för att jag dröjde, men trodde ju att du skulle jobba och behövde en liten stund efter de!

SORRRII.



PUSS

2011-01-31 @ 14:15:51
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0