träning :)

Precis tagit en dusch och sitter och mumsar på apelsin och yoghurt =) Innan dess var det träning som gällde. Begav mig bort mot stranden och sprang längs strandpromenaden i strålande sol och skön värme. Det var ca 16° i skuggan då och det är ju inte helt fel.
Sprang ca 20 min tills jag kom fram till en trappa och tänkte att jag då kunde utnyttja den lite och köra lite ben-rumpstyrka, spänst och så.. satte mig sedan för att chilla lite och njuta av solen innan jag sprang hemåt igen..

här hittade jag trappan ;)


the trappa..


chilllll

Mitt pass blev alltså,
- 20min löpning
- jämfotahopp varannat trappsteg x3 (typ 40 trappsteg)
- enbenshopp x3 (en tredjedel av trappan)
- lite vila
- 15 min löpning
- gå, stretch

Jag gillar egentligen inte att springa men idag kändes det bra och kul. Det var liksom inte jobbigt, fast så bra kommer det väl inte vara varje gång men man får ju njuta när det händer! Det ska definitivt bli fler pass :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Jättefint! kram <3

2011-01-12 @ 19:18:02
Postat av: Tove Karlsson

Åååh underbart! Men vem tog bilden på dig? :P

2011-01-12 @ 22:13:02
URL: http://goodstuff.devote.se
Postat av: Tove Karlsson

Åååh underbart! Men vem tog bilden på dig? :P

2011-01-12 @ 22:13:57
URL: http://goodstuff.devote.se
Postat av: Anonym

det var härligt som bara den=)

haha jag själv, ställde kameran på självutlösning:P

2011-01-12 @ 22:29:03
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0