torsdag 13 januari

hittills har dagen varit bra..
Som tur är behöver jag inte gå upp sådär jättetidigt vilket är skönt! Dessutom lämnar mamman dottern till skolan så det gör jag inte heller. Sonen och jag är tillsammans på morgonen/förmiddagen innan han går till mormorn och då är jag ledig fram till att jag ska hämta dottern i skolan. Under min lediga tid idag åt jag en sen frukost och kollade lite tv innan jag gick ut på en långpromenad, dels för att se om jag hittade till skolan och sen gick jag ner till stranden, jag vet massa tjat om den men jag gillar att vara där =) satt och solade lite, ja mest fejjan då men det var skönt och jag var inte ensam om att njuta av solen, sen vidare hemåt för att möta upp mamman och gå för att hämta dottern, vid skolan hälsade vi på två av deras vänner, trevliga män men jag hann inte med riktigt när de pratade, spanjorer pratar så sjukt fort, men om några månader ska jag nog kunna snacka lite med dem! :P
Lunchdags och dottern är inte jätteglad menmen sen vi pysslade lite innan jag åt lunch. Hon ska tillbaka till skolan och sen ska jag hämta henne igen vid fem.
Har ätit soppa och bröd till lunch, den var god, tydligen speciell för antingen var det Asturien eller hela Spanien:P strunt samma den smakade iaf bra :)

Ibland kan jag tycka att sms är sämst, man vet ju liksom inte riktigt hur de menar alltid och det är lättare när man ser personen eller åtminstone hör denne säga orden istället för att bara läsa dem. Men jag hoppas jag har uppfattat rätt och att allt var okej:P

Avslutar med en härlig bild vid strandpromenaden bara för att..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är det snö snö snö....

skulle gärna byta ;o)

2011-01-14 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0