tareas

japp idag är det alltså jobb som gäller, men blev lite av en mjukstart eftersom mamman har tagit med dottern till läkaren eftersom hon är sjuk. Jag gick ändå upp tidigt, hade ju ändå vaknat och klätt mig så då kändes det onödigt att lägga sig igen. Även om hon erbjöd mig detta. Blev inte mkt till frukost idag, det är inte högsta prio i huset om man säger så men jag knåpade i alla fall ihop lite till mig så att jag blev mätt åtminstone.
Är ensam i lägenheten just nu, mormorn har hämtat sonen och som sagt är de andra hos läkaren, respektive jobbet. Innan mamman gick fick jag en lista på mina uppgifter, inget jobbigt precis så ska nog funka! =)
Funderar på att gå en sväng idag också, fast till stranden, kanske fota lite och visa er. Vädret är inte det bästa idag, kanske 10° och grått men jag går gärna ut ändå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0