Spanien

Ett land lite mer söderut i Europa och vet ni vad, ja de flesta vet redan.. Men i alla fall för er som inte vet, på lördag bor jag i Spanien =) Ska bli så jkla häftigt och roligt och ser fram emot en tid med nya lärdomar, människor och roligheter.
Jag som rätt så många andra ska åka till en familj och vara au pair. Det är en familj på fyra, där det är en dotter och en son. Underbart!
Presenterna jag köpte igår är till dem. Var rätt svårt att komma på vad man skulle kunna ge. Jag kände ändå att det kändes bäst att ha med sig något till dem i alla fall.
Packningen är i full gång, men inte klar. Det är svårt att veta hur jag ska packa, kommer ju vara borta ett bra tag och årstiderna förändras ju, men jag tror att det kommer lösa sig, nej jag vet att det kommer lösa sig! Jag har handlat saker som är behövligt att ha med sig, men glömde en hel del så får ta dem imorgon.
Jag kommer dock sakna alla goa vänner och familj, men jag vet att de finns kvar och det är inte alltför långt till Spanien utan att man kan komma om man vill! ;) dessutom ska jag inte flytta dit för gott. Men kommer ändå sakna er alla! <3


underbaraste Ellen som jag kommer sakna mycket mycket<3

Ikväll blir det en sista utgång innan jag åker! Awesome!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0