regn

Regnet öser ner idag, vilket är tråkigt eftersom jag hade massa energi :) den försvann typ när jag såg vädret. Får se om jag i alla fall tar och springer en sväng i eftermiddag..
Ut måste jag ju i alla fall eftersom jag ska hämta dottern och jag hoppas att jag hittar henne sen, nämligen så är de alltid ute på skolgården när man ska hämta dem, men om det regnar så är de inne. Det har aldrig regnat när jag ska hämtat henne så har ju inte sett vart detta är :P

Något lite kul när man ska hämta barnen vid skolan. Man kommer dit och får vänta utanför portarna. Det roliga är att föräldrarna har typ bestämda platser, människan är bra rolig ibland. Man ser hur det är uppdelat och att de alltid står på ungefär samma ställe. När portarna sedan öppnas så rusar i stort sett alla in..
Det är annorlunda mot när man ska hämta barnen i svenska skolan. Kul att se skillnader och hur det går till i andra länder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0