redan van?



Är precis hemkommen från en av lekparkerna här omkring. Det har varit okej väder idag, men inte mycket sol och jag hade på mig lagom mycket kläder om man tänker på temperaturen som var 12°. Men det som jag förundras över är att jag frös.. Kan man vänja sig vid ett klimat så fort? jag menar 12° är ju inte kallt.. Eller kanske jag bara var frusen idag helt enkelt.

Efter massa lek och stoj och tråkigt regn på hemvägen är vi nu hemma i alla fall och barnen ligger i badet, pappan har tagit över.
Tror att det väntas någon slags sallad till middag, mums är hungrig men får hålla mig ett tag till ;)

(de kanske konstiga bilderna, är för att man ju inte kan lägga upp bilder på barn hur som helst, men jag ville iaf ha lite bilder, tycker själv det är roligare att läsa bloggar isf.. :P och ni ser ju lite av parken iaf ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0