promenad i regnet

Själv med dottern idag på förmiddagen, vilket gick bra :) lugnt eftersom hon är sjuk idag också, men hon orkade öve lite engelska så det gjorde vi :) Och lite pyssel, där vi gjorde eller ja hon, utsmyckning till håret och så här fin blev jag ;)


Efter lunchen kände jag att jag ville ha lite luft. Hade tänkt ta mig en joggingrunda, men ångrade mig det får bli en annan dag:P jag gick i alla fall en sväng. Behagligt i luften men inte så skönt på grund av regnet som öser ner. Det är sånt där fint regn som man blir dyngsur av så blev ingen lång runda. Jag kollade så att jag hittar vägen till dotterns skola och sen en sväng i parken.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag antar att jag har tur med vädret här nere ;)

2011-01-12 @ 10:25:20
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja ni har sol och fint väder va? Men vi hade första dagen med sol och varmt idag, riktigt härligt =)

2011-01-12 @ 21:08:16
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0