presenter

Det kom en hel del snö imorse, fy tänkte jag det räcker väl nu, men tydligen inte. jag och syster skulle åka in till Kalmar för att fixa lite presenter och jag tycker egentligen inte om att köra när det snöar så mkt men det avtog litegrann så vi åkte. Hittade två presenter som jag tror kommer bli toppen! =) Gick runt och kollade lite kläder och mös med syrran min. Sen åkte vi hemåt igen med hög musik dunkandes ur högtalarna och vi sjungandes högt och säkert inte så vackert men i alla fall :)
Sen vet ni ju vad jag gjorde och nu sitter jag här vid datorn, kollar lite bloggar, uppdaterar min såklart, mailar lite och sådär.
Imorgon blir det lite mer att ta hand om under dagen och på kvällen ska jag ha grymt roligt med tjejerna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0