packningen ja..

Tack Ellen och Elin för en grymt rolig kväll igår. Hela natten lång underbart! =) Förfest i Blomstermåla sen in till Palace för att shaka lite, det var lagom mycket folk och vi hade så kul.

Lite smått seg idag, men har hunnit med mycket. Jag kan erkänna jag väntar med allt till sista minuten så var ju en del saker kvar att ta hand om inför min resa. Men jag har lyckats med det också. Hälsade på farmor och sa hej då, tyvärr inte farfar :/ men har pratat med honom innan. Så var det mat hos mormor och morfar, och kusinerna från Blekinge var där =) det bjöds på älgstek, potatis och sås och massa goda grönsaker och såklart massor av mormors goda kakor och fruktsallad. Vi tog en skön promenad och efter det lite julklappar, eftersom de inte var här vid jul..
Har pratat en stund med Tove :)
Tog en promenad med Ellen och även vi bytte julklappar så här lite efter, som jag faktiskt inte öppnat ännu.. Spännande :) gonna miss u<3

Jo men nu är jag så gott som klar med packningen, fortfarande ett par saker som inte torkat sen tvätten, men det hinns packas ner imorgon. Innan jag åker upp till Stockholm.
Nu ska jag slå in paket och öppna paket!=)

Får väl se när vi ses nästa gång, blir väl på lördag förhoppningsvis då jag säkert kommit till rätta någorlunda i alla fall;)

Kommentarer
Postat av: tove

Hoppas du får en trygg och bra resa ner och att du kommer tillrätta och att du kommer känna "wow, detta ska bli så kul". Då kommer allt vara kalas. :)

Familjen hälsar!

Gonna miss you! <3

2011-01-07 @ 21:33:26
URL: http://goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0