nyårsafton

Jag hade en rolig och trevlig nyårsafton. Vi lagade trerätters bestående av kräftsoppa, kyckling med potatisgratäng och parfait med mintsmak och hallon. Jättegott och väldigt mättande =) det gjorde vi bra.
Jag hade ingen kamera med mig så har snott lite bilder från Ellen som tog lite bilder, jag tog dock några med mobilen men har inte lagt dem på datorn än så de kanske ni får se en annan dag isf..
Först ett gäng som åt tillsammans, spelade spel och hade trevligt, så gick vi till folkan en sväng för att kolla läget. Rätt så mycket folk, pratade och lite dans sen gick vi hem till Daniel en sväng. Goast musik där alltså =) så tillbaka till folkan för att vara där runt tolvslaget och se alla fyrverkerier och fira in det nya året med alla!

maten






min söta, underbara bästaste vän som jag kommer sakna så sjukt mkt! <3

Jag hade en bra kväll tack all vänner!
Året som har gått har varit både bra och dåligt som säkert för många. Tror inte det har varit ett av de bästa åren jag kommer uppleva utan mer ett år som smälter in. Men det finns en del grejer jag har lärt mig och mycket roligt som jag kommer minnas trots allt. Turkiet är en rolig stor grej jag kommer minnas dels för att det var en underbar resa med Ellen, det hände rätt så mycket där och vi hade såå roligt! hela den här hösten, sommaren ja egentligen hela året har lärt mig en viktig sak som jag kommer ta med mig till nästa år och resten av livet.
Nu ser jag fram emot ett nytt som ska bli så jäkla bra! Har väl inte direkt några nyårslöften men en del mål och önskningar som jag vill uppnå eller få uppfyllda!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Gott nytt år på dig! ;)

2011-01-01 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0