min hellediga dag..

Sov ut ordentligt idag och åt en liten frukost för att sedan vänta på Ellenpellen..
Hade skypedejt och vi pratade länge, trots att det inte gick så bra hela tiden :P

en liten bild på snygginen herself


Efter avslutat samtal, gav jag mig ut på en löprunda, det var dags nu igen kände jag och vädret inbjöd till det. Så jag sprang till "min" trappa gjorde lite övningar, sprang och sedan gick jag en halvtimme efter det, gjorde även lite magövningar hemma sen, love it =)


strandpromenaden och stället där jag stannade för att köra benstyrka =)

Efter att jag druckit massa vatten, samt tagit en dusch och fräschat te me lite så kom familjen hem och då blev det lunch. En jättegod ost,skink,spenatpaj, sallad och bröd och glass till efterrätt jag är lagom mätt just nu hua.. så då håller man väl sig ett bra tag för hoppningsvis. En ny kille vid köksbordet, pinsamt men jag minns inte hans namn.. verkar vara en släktning på något vis. Han tyckte om att samtala så det var ju bara att försöka fatta vad han sa och sen svara och hoppas att det blev rätt :P Behövdes lite hjälp då och då men gick bra =)
Tack för maten och hej bloggen..
Får se vad eftermiddagen bjuder på men troligtvis hitta på något med tyska tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0