Love the way you lie

<3

Vid 17-18 om dagarna börjas det spelas piano här i huset, tror att det är lägenheten ovanför som spelar lite för oss som lyssnar. Love the way you lie, Hallelujah, några klassiska stycken som jag inte har en aning om vad de heter mm är vad som spelas..

Och nej, för er som undrar jag var inte ute och sprang i eftermiddags, ville väl men usch hade ju inte vart torr än isf ;)
Har målat flaggor, spelat orkester och tävlat i ordlek ikväll. Förlorade dock tävlingen mot dottern. Leken gick ut på att komma på så många ord som möjligt på i detta fall bokstaven N. Jag kom på tio och hon elva och det skulle vara rättstavat på spanska :) + att det gick på tid. Kul träning både för mig och henne ju.. Eftersom hon vill lära sig skriva och stava, får ta och hitta på någon lek med engelska också, hmm.. Får låta fantasin flöda någon dag så får vi se vad som kommer upp!

Kommentarer
Postat av: tove

Härligt inlägg! :D

2011-01-19 @ 18:20:24
URL: http://goodstuff.devote.se
Postat av: Anonym

Underbara tider tillsammans med dig.

2011-01-19 @ 20:53:00
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0