löpning i motvind och så mycket bättre i öronen

Efter "morgonpasset" fick jag lite extra ledigt idag då mamman hämtar dottern så börjar inte förrän ca 16.30 igen. Vilket jag passade på att utnnytja väl, har haft en skypedejt på ca en timme kul!! =) Tvättat kläder, vilket var behövligt har ju inte så mkt med mig liksom.. men det gick bra iaf :) Tog sen på mig träningskläder för att röra lite på mig, sprang först ett varv i parken och sen bort till "min" trappa vid stranden, och när jag kom ut på strandpromenaden blåste det som bara den, det var sjukt jobbigt det kändes som om man liksom inte kom någonstans, men det var gutt! Så Mycket Bättre I Öronen är alltså musiken från programmet som jag lyssnade på under tiden jag sprang ;)
Gick hem igen körde lite styrka och tog en dusch.
Har även ätit lunch, bestående av couscous och kyckling och tomat och bröd och en banan efter det :)
Nu ska jag kolla sveriges mästerkock eller vad det heter sen ska jag ut och fixa en grej innan det är dags för jobb igen då :)

Kommentarer
Postat av: tove

Hahahah! Trodde du hade gjort nått med öronen och att du var bättre i dem nu haha. ;P

2011-01-21 @ 14:31:07
URL: http://goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0