la playa


strandpromenaden


den lilla svarta pricken, en modig som surfade, var väl fyra, fem stycken i vattnet. Och en som badade, måste vart kallt..


massa söta hundar som sprang omkring, härligt :)

sandstrand ;)

var väl en tolv grader, men ser ju ut som om jag har klätt mig för en vinterdag.. det var ändå lite småkyligt får jag säga till försvar och jag är väl inte vaan vid att det är så "varmt" som det är..

Ja det får väl räcka med bilder, har en hel hög som togs förut. Gick som sagt en sväng, det var skönt att komma ut, få frisk luft och se lite :) satte mig vid stranden ett tag, lyssnade på vågorna, kollade in folket som surfade, hundar som lekte och bara va, skönt! =) Kom hem och hade mer tid så jag kollade ett avsnitt hipphipp och fick skratta lite :)

Dottern är ju sjuk så blev en lugn tid i eftermiddag/kväll med spel och lite film tills hon somnade brevid mig i soffan.
Vi har precis ätit, jag är ju ingen kvällsmänniska men måste nog vänja mig lite så ska det nog gå bra, jag menar måste ju hålla mig vaken tills kvällsmaten ;)
Jobb imon igen, gillart :)

nattinatti amigos








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0