kväll med vänner



och jag vet bilden är suddig men det får duga vettni!! ;)



Träffade upp lite vänner för att ta en kaffe och lite snack. Mycket trevligt och roligt! :) När vi suttit en stund var det dags för något annat så vi spelade en omgång dart, jag vann inte men jag kom inte sist heller ;) killarna i soffan bredvid fick se upp ibland då det blev en viss persons tur, vilket både de och vi hade väldigt roligt åt! Dock var det inte bara hon utan alla lyckades få pilarna att flyga åt alla håll, var ganska svårt att få dem rätt haha!

Vid lunch idag gick vi (familjen, jag och en syster) till en restaurang med asiatisk mat, mycket gott :) Detta gjorde vi för att mamman fyller år idag, så grattis till henne! Det hände dock något mindre kul, jag satt brevid systern som var en aning klantig och hon lyckades välta hennes ölglas på mitt vattenglas så jag fick allt vatten i knät, mindre mysigt men det är ju sånt som händer.. Var i alla fall en trevlig middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0