godis


Just nu sitter jag här i min sköna fotölj efter en dusch och har en liten med godis, mörk chocolate och lite gelesaker och kollar på handboll. Det är Spanien och Danmark men matchen är snart slut. Tyvärr jobbade jag under Sveriges match, men kanske inte missade så mycket vad vet jag.. Jag tycker i alla fall att det är kul att se lite sport ibland, främst om Sverige är med såklart.
Jag gillade middagen ikväll, fick någon typ av wok tror jag. Med det mesta i supergott :)
Vad har hänt idag?
Inte mycket mer än vanligt, morgonsysslor, spanskalektion, pysslade med lite kort och skrev lite brev som ska skickas i helgen, (alla har ju faktiskt inte internet), lunch med dottern, lite extra och passa sonen när pappan körde dottern till skolan igen eftersom mamman skulle ut och äta. Inget jobbigt alls eftersom han sov.. ledig eftermiddag en liten promenad men gick nästan inte att vara ute man blev dyngsur verkligen. Så ingen timmespromenad idag inte :( Köpte lite godis. När jag skulle hämta dottern regnade det ännu mer :( paraply och regnkläder, borde nog köpa mig ett par stövlar eller något så mkt som det regnar här.. Mellanmål och lite mys med dottern. Sen har jag nästan bara varit med sonen hela kvällen, han har verkligen accepterat mig och kommer gärna och hämtar mig på mitt rum och vill leka och dansa ;) vilket känns oerhört bra, eftersom han då är en aning reserverad.
Anledningen till att jag inte var med dottern var för att hon fixade kort med sin mamma till sin födelsedag, inbjudningskort alltså.. Hon fyller år nästa fredag :)

Hade verkligen en trevlig kväll igår =) mat hemma hos Bella och sedan häng på en bar. Där killen som jobbade måste trott att vi var hungriga för vi fick in en hel del att äta..
- nötter och såna där små kex
- två bunkar popcorn
- oliver
- påse popcorn
Vi var ju fem stycken men så mycket ville vi väl inte ha heller! Nej vi åt inte upp allt det där.. Tjejerna drog vidare ut till klubbarna men jag hoppade det på grund av tidigt jobb idag och följer med imorgon istället! :)

Nu ska jag nog njuta? av mitt godis till en film eller något på play..

Besito

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0