dagen i bilder..


Ute på långpromenad med början vid floden och en promenad som blev längre än planerat eftersom jag på tillbaka vägen bestämde mig för att gå genom centrum (ville fönstershoppa lite;)) och blev lite vilsen, det finns ingen som helst logik i hur gatorna går här i Gijon. Så gick väl lite fel och då lite längre men vad gör väl det, mer frisk luft och motion är ju bra! =)

Gick förbi den stora arenan, där det spelas fotboll, laget ligger i division 2 och hejas på av hela staden typ! Gijon Sporting tror jag det heter.. Gick även genom parken som fortfarande är rätt tråkig..

Gick även en bit på strandpromenaden och får syn på att de spelar fotboll. Jag kände suget och tänkte fråga om jag fick vara med! ;) Eller inte kanske men fatta kul det hade vart att spela fotboll :) Det var massa äldre män/gubbar som spelade och hade skoj..

Dagen gick och utförde mina sysslor, käkade lunch, råkade visst somna en stund under eftermiddagen, hämtade dottern, fixade mellanmål och slutligen tog vi en tur till lekparken här utanför :) hon, jag och sonen såklart! Det går verkligen bra med dom nu, dottern provar mig gärna hela tiden, men sonen är glad när han är med mig vilket känns bra! Kallt ute så blev kanske en timmas lek innan vi gick hem för att ta ett bad och äta middag. Idag bjöds det på fisk, tomat i ngn vinäger och bröd, gott! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

du hade ju gjort succé på stranden Ellen, nästa gång är du väl med?

kramar

2011-01-22 @ 12:08:11
Postat av: Anonym

Haha, vet inte det men hade vart så kul med fotboll on the strand! =)

2011-01-22 @ 18:05:22
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0