dagen

Dags för ny vecka igen alltså.. Måndagen är min tidigaste dag, men det gick bra iaf :) Var dock lite svårt att få upp dottern idag då hon hellre ville sova, så blev lite stressigt innan vi kunde gå till skolan, men vi hann =)
Spanskalektion efter det, gick också bra och jag gillar det :) Känns som om det hjälper en att fortare komma in i spanskan för att kunna prata mer. Vilket ju är bra och så slipper dottern bli frustrerad för att jag svarar på fel saker eller inte hänger med på vad hon pratar om..
Lite ledig tid och då passade jag på att dricka lite te och prata med mammi :) hann även med en promenad, bra ju!
Så hämtades dottern och vi tog sällskap med hennes vän och mamma på vägen, så dags att utöva spanska igen, men det går knackligt men okej.
Fixa dottern lunch och sen lunch till mig själv och efter det ledig tid.. Då jag inte gjort så mycket idag, läst, kollat play, fixat lite i gadden, behöver tvätta lite snart :P
Om lite mindre än en timma är det dags för hämtning igen..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0