cenar

Yes, har precis ätit en god sandwich :) till middag. Maten är eller ja hittills, har allt jag ätit smakat bra. Det är väl alltid något man kanske kommer gilla mindre men så äre ju. Har även tagit en skön dusch och tänkte nu uppdatera lite här..

Den här eftermiddagen har gått väldigt fort trots att jag tyckte att det gick segt för några timmar sen haha lustig. Under eftermiddagen har pappan flyttat in en tv i mitt rum, så att jag kan öva min spanska ytterligare tyckte dem. Fanns tydligen en funktion så att man kunde ta bort dubbningen och se det med  ursprungliga talet engelska och texta med spanska eller både spanskt tal och text, är bara att välja. Är rät konstigt att se programmen då de är dubbade till spanska men är nog rätt bra träning så.. och när jag nu hade en tv passade jag på att kolla vad som visades, blev att jag kollade ett avsnitt av rasten på disney chanel. haha vet inte varför men var kanske för att det är ett program jag sett innan när jag var lite mindre..
Dottern kommer gärna in till mig för att prata och vi har även lekt en stund, hon är väldigt pratglad och gullig. :)

Ska kolla något avsnitt på någons kanal play men inte bestämt vad, sen somnar jag väl tidigt som vanligt:P Ställer klockan innan jag somnar för imorgon börjar allvaret;) dottern är sjuk så det blir ingen skola för henne imon, utan hon och jag är hemma.

Buenas noches

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanal play är super! :D Och jag önskar att jag hade spanks TV men vi har brittisk :P

2011-01-11 @ 14:04:51
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja eller hur! =) okej men det är väl inte så dåligt det heller?

2011-01-11 @ 16:40:11
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0