paseo con papi y chico

så segt, hade precis gjort klart ett inlägg och då avslutas programmet, inte kul.. Så skriver ihop det igen men kanske lite mindre :P vet ni vad det hände igen men som tur var hade jag tänkt på att spara det denna gång;)


Var ute och gick med pappan och sonen i flera timmar under förmiddagen för att visa runt mig och köpa bröd. De pratar bara spanska så det gäller att koncentrera sig rejält och det går hyffsat bra med språket, jag förstår det mesta men det är ganska svårt att prata själv och svara.. Jag har i alla fall fått se och höra massor under promenaden, parken som ligger utanför lägenheten, med fåglar i bur och fria, massa statyer, fontäner och grönt och en lekpark, skolor, ett motionsspår, fotbollsstadium, ett ställe där det någon gång per år är tjurfäktning (tror jag) till sist stannade vi i ytterligare en lekpark så att sonen fick leka av sig lite.
Har ätit lunch och efter det tagit det lugnt ett tag, man blir rätt trött när det är så mycket nytt så passade på att läsa en stund..


Hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0