blåa himlen

Det är värsta vårdagen idag, underbart, en termometer i solen visade 22° dock lite kyligt i skuggan. Nej nu får jag väl sluta tjat om vädret hela tiden, men det är ju så skönt med sol! Och jag måste visa en bild på den molnfria himlen och solen när jag är på väg till skolan och dottern..


Efter att morgonens sysslor och en grej skulle jag gå och handla. Behövde handkräm mina händer är torra som attan, men tog en lång promenad innan, jag gillar att gå visste ni det? Annars borde ni väl förstått det eftersom jag skriver att jag är ute och går mest hela tiden på min lediga tid.. Iaf blev sjukt sugen på choklad och tänkte att ja, jag har gått en bra bit plus att det är fredag så köpte mig en chokladkaka och åt en rad när jag kom hem. Men shit vad besviken jag blev, smakade inge bra, eller alltså chokladen var ju god men det smakade liksom inte =/
Wellwell det var en snabb uppdatering för nu ska jag ut igen!! Måste ju passa på eller vad sägs?
Kanske mer ikväll, we'll seeeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKOJAR MED MIG? 22 GRADER?

Skicka hit lite är du snäll.. så vi slipper snön.

Adress: Storgatan 88 38430 Blomstermåla SVERIGE.

Co adress: Bryggerigatan 6A(inte sant?) 3???? Mönsterås SVERIGE.

Tack på förhand!

2011-01-15 @ 01:04:44
Postat av: Anonym

Nix, underbart ju! ;)

okej men lite sol kan du väl få bara för att det är du då! <3

2011-01-15 @ 21:53:27
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0