-

Idag har jag ätit min senaste lunch någonsin, klockan 16.30, lunch. Men vet ni det funkade och god var den också, jag har lite bilder men det får ni någon annan gång för jag hinner inte med det just nu.
Blev lite tråkigt humör innan på grund av dålig kommunikation, men mamman är så snäll så det löste sig. Även om lösningen är att jag jobbar på min lediga dag. Men jag kan i alla fall hänga med tjejerna ut ikväll vilket ska bli KUL! =)

Annars har det varit en ganska mysig dag med barnen. Väldigt glada och livfulla idag =) Vädret däremot är nog det sämsta under tiden jag har varit här. Jag menar det har regnat innan men inte som idag det vräker verkligen ner.. Lite tråkigt eftersom det blir utgång ikväll/natt, men å andra sidan är vi ju inomhus det mesta :)

Duscha och fixa lite, måste göra något att äta också innan jag ska gå iväg till Susie :) Sen ska vi se vad Gijons nattliv har att erbjuda, är ju första utgången för min del här nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0