tjejdag

Japp har jobbat klart för dagen, tackar att det är så bra väder idag så jag kunde gå ut med barnen till parken. =) Dock hann vi med massa annan lek härhemma innan. Bland annat lånade dottern min kamera så har väl en hel del att gå igenom senare kan jag tänka mig. haha
Har tagit en dusch, ätit en youghurt, klätt på mig och ska snart göra mig helt färdig eftersom jag ska möta Mika kl, 15 för att gå och äta lite lunch. Efter det blir det shopping, kanske mest fönstershopping men i alla fall. Ska bli kul med en riktig tjejdag :) och ikväll/inatt är det utgång som gäller och det verkar som om alla au pairer ska med ut (alla som jag känner till!) vilket typ är 6 stycken kul ju! :) Får se vad dagen och kvällen bjuder på men jag hoppas det blir BRA! =)

Barnvakten igår gick bra och var inga problem de somnade bra och tiden gick väldigt fort. Kan ju berott på att jag hade trevligt sällskap av Mika. Går ju mycket fortare när man har kul eller hur? Hon hade köpt med sig lite gott, choklad, popcorn och kakor mummms, dock åt vi kanske inte så mkt men i alla fall och lite tidningar som jag kunde läsa senare, snällt!

Ha en bra lördag, i will! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0