sooool

Varit på cafe del sol med Mika efter morgonpasset. Sen satt vi ute i en park och njöt av solen, pratade planerade =) Det är riktigt bra väder även idag vilket är underbart! jag ska ta med min lånade bok och gå ut och sätta mig någonstans i solen tror jag, kanske på stranden..
Ikväll har flickan dans så då blir det lite annorlunda mot de andra dagarna då vi i stort sett bara är hemma och leker. Hon dansar disneydans, vilket jag tror betyder att de dansar till musik från disney filmer och liknande. Hon verkar gilla det även om hon säger att hon inte vill gå dit så är hon jätteglad efter och säger att det var jättekul.
Just nu sitter hon och surar och jag hör lite muttrande, vet inte varför..

Fick ett paket från Sverige igår, tack så jättemkt, allt var väldigt uppskattat särskilt lingonbrödet! ;) <3

Nähä nu ska jag inte sitta här inne längre :)


bild tagen igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0