presentpapper

Då morgonsysslorna var klara, frukost äten och lite snack med familj gav jag mig ut för att träffa Mika :) En kaffedejt var bestämd, mysigt och är roligt att prata lite svenska ibland. Som sagt är hon väldigt trevlig och lätt att umgås med :) Solen skiner så självklart passade vi på att sitta och njuta av den också! Mika hade jobb vid två så vi gick hem lite innan ett eftersom hon måste hinna äta lunch innan såklart! Själv är jag ledig fram till ca 16.40. Och eftersom vädret är underbart idag ska jag nog spendera min eftermiddag ute :) (det är kallt, men solen skiner och det vill man ju ta vara på)
I alla fall var jag ju och köpte presenter häromdagen, men köpte jag något att slå in det i då?
Nix, så långt tänkte inte lilla jag.
Kom på det efter att jag sagt hej då till Mika och som tur är finns det en lite chinesestore på vägen hem så fixade det! Eftersom det är till en tjeja som älskar rosa blev det detta papper,



Kommentarer
Postat av: M

det kommer hon att älska :)

dricker du kaffe är det många som undrar som följer din blogg ;)?

ps är inte avis på ditt fina väder...ds

2011-02-03 @ 13:38:28
Postat av: ellen

Sv M:

jadå och det bästa vore väl om hon tyckte om innehållet :P

Haha jaså är det många som undrar det? Ja, jag dricker kaffe men för det mesta ser man mig med en kopp te! ;)

ja det är lite som tidig vår i Sverige just nu, har fortfarande vinterjacka men solen värmer bra :)

2011-02-03 @ 21:32:15
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/
Postat av: elin

chinesestore is the shit in Spain ;)

2011-02-04 @ 18:26:39
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0