mycket bra

Jag mår verkligen bra idag, haha. Nej men är glad, har massa energi, solen skiner och det är varmt, det känns inte som om det finns något att oroa sig för, bra dag helt enkelt, hitills i alla fall!
Morgonen gick mycket bra, dottern klädde till och med på sig själv och var allmänt hjälpsam och trevlig, det gillar jag! Sen min lektion och så gick jag och Mika till bibblan och efter det en kaffe i solen. Hoppas man kan börja få lite färg snart och man får ju passa på när solen är framme, för det regnar faktiskt ganska mycket här.
Gijon är en av de platser i Spanien som får mest regn! Wohooo Nej men det är väl värst nu på vintern och blir bättre senare :)
Jag ska nog ta med mig en tidning och gå ut och sätta mig i solen och njuta! Låter bra va?

Hade förövrigt en mycket bra helg med las chicas! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så jag är på den soligaste platsen i Spanien och du den regnigaste? ;)

2011-02-07 @ 15:23:55
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/
Postat av: ma

jag älskar regn som du vet, vi kanske kan byta plats :)

2011-02-07 @ 15:41:08
Postat av: Anonym

Trodde du hade druknat i allt regnande.. eller något liknande. Dålig uppdatering nu för tiden tycker jag allt;)

DEJT TILL HELGEN?!

<3<3<3

2011-02-07 @ 22:31:45
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: Ellen

Elin: haha aa roligt hörru! Men jag gillar det här iaf, även om det hade varit underbart med masssa sol! :P



Ma: Ja, jag vet. Nej jag trivs mkt bra här ändå :)



Ellen: JAG LEVER! ;) Felåt ska bättra mig. Ja abslout, söndag passar nog bäst tror jag för har planer för lördagen och vet inte riktigt när jag kommer ha tid då:P <3<3<3

2011-02-08 @ 14:55:14
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0