mån tis

oopps ingen uppdatering igår, men ärligt talat så hade jag nog inte tid till det riktigt. VAr en rätt händelserik dag men inte mycket att berätta om här..
Lektion som vanligt, följde me hem till Susie och sen tog Mika och jag en kaffe och efter det hämtade jag dottern... ja ni fattar. Em kollade jag film på grund utav det dåliga vädret.
När jag hämtat dottern i skolan på kvällen skulle vi gått och kollat teater, men när vi kommer fram säger de att det är fullt. Lite smått sura miner från lilla damen, plus att hon på vägen hem hittade en ballong på vägen som hon plockade upp och stoppade i munnen trots att jag bestämt sa nej. Men men hon bad om ursäkt senare och vi hade en kul kväll tillsammans :) Efter middagen kom Mika och sen gick vi ut en sväng :) :) Blev en trevlig kväll!

Idag regnar det återigen, men det är inte kallt så något positivt finns det ju med allt! Jag var på bibblan tidigare och lämnade tillbaka min bok, hade tyvärr inte hunnit läsa ut den men kände inte att jag brydde mig så mkt man visste liksom slutet i alla fall. Hade inte tänkt låna ngn ny bok men kollade i alla fall och hittade alchemisten (stavning) har velat läsa den i Sverige men nu blir det i Spanien på engelska istället! Hoppas den är bra och att jag fattar :P
Om ca tio minuter ska jag gå för att hämta dottern och idag ska vi äta spaghetti och köttfärssås så jag hoppas vi slipper sura miner till lunch idag.
Sen hoppas jag på en kaffe med Mika efter lunch men vi får se helt enkelt!

KRAm

Kommentarer
Postat av: ma

Alkemisten är jättebra, jag läste den när vi var i Stockholm du vet. Jag har önskat fler böcker av honom, får se om de kommer ;).

Synd på teatern.

Här är det 8-15 minusgrader igen och snö så vi måste skotta ;(.

kramar

2011-02-22 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0