lördag

Sonen kollar på lets go pocoyo och jag tänkte ge er en liten uppdatering.
Barnen var snälla igår och vaknade inte upp en enda gång! :)
Oj det gäller att vara med i programmet samtidigt eftersom han säger allt han ser och vill att jag ska upprepa..
Aja, gick alltså bra igår kollade masterchef usa och läste min engelska bok..

Har inte hänt mkt än idag, har ätit frukost och gjort mig iordning. Vart med dottern innan de gick. Hon och föräldrarna skulle nämligen ut och shoppa idag, så det är bara jag och sonen hemma.
Solen skiner så att om någon timme eller mindre ska jag nog ta med mig honom på en promenad och lite lek i parken. Så mycket roligare att vara ute, få frisk luft och se lite annat än lägenheten, dessutom tycker jag att tiden går lite fortare om man är ute :)


Förra lördagen tog vi också en sväng i parken och kollade på alla fåglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0