lata söndagar..

De är inte direkt väldigt innehålssrika, men helt okej ändå. Söndagar alltså.
Kvällen natten var också helt okej men har haft roligare. Blev mycket spring mellan olika ställen. Under dagen fixades det ju lunch och grejer men jag har inte bilderna ännu så ni kan få se dem imon tror jag ;)

Sov ju rätt länge idag, gjorde lite läxor och kollade tv. Vart fint väder i stort sett hela dagen men så klart ösregn när jag skulle ut för att gå till cafe del sol och träffa tjejerna för en kaffe. Men lite regn överlever man ju såklart. Trevlig kaffestund sen skiljdes vi åt. Men Susie och jag bestämde oss för att hitta på något, kände inte för att gå hem. Så vi tänkte gå och äta något, men var egentligen för tidigt eftersom klockan var runt åtta.. Vi följde Mika och sen bestämde vi oss för att äta lite chocolate con churros, så fett och sött men gott. Ibland får man väl unna sig att fetta till det lite. Susie är också en väldigt trevlig och rolig tjej att vara med. Tror att vi är ganska lika till sättet och hur vi tänker.
Vi hade tänkte gå och äta en sallad, som för övigt är väldigt god på en viss restaurang, men kände att det nog räckte, man blir otroligt mätt på de där churrosen så vi skippade helt enkelt salladen. Gick en sväng, pratade och sen gick var och en till sitt.
När jag kom hem pratade jag lite med dottern och mamman, sen säger mamman så här:
I was at my uncle before and when i got home, the father, told me you were still sleeping..
Haha aa eller hur jag gillar att sova länge gärna hela dagar. Nej men de var inne på sina rum när jag gick halv fem och jag ville inte störa dem så de märkte väl inte när jag gick och när jag vaknade och gick upp tidigare under dagen så var han inte hemma så vad skulle han tro, han hade ju inte sett mig så..

Så nu sitter jag i min sköna fåtölj och funderar på vad jag ska göra innan det är dags för skönhetssömnen, jag borde kolla lite spansk tv och läsa ut min engelska bok (ska lämnas till bibblan om tre dagar), kolla utbildningar.. men det blir nog sista avsnittet av masterchef usa och sen ett avsnitt av solsidan kanske läser lite också..

Kommentarer
Postat av: ma

hemma hade du inte haft en chans att sova så länge hahahaha av många anledningar:)

2011-02-22 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0