gårdagen


På promenad upp på kullen. Och som ni ser där långt bort i bilden så har vi snö även i Spanien ;)


Hade barnen själv hemma, typ första gången. Det var skönt eftersom man slapp känna sig kollad av dem hela tiden. Även om det inte stör mig att de är hemma när jag är med barnen. Haha fint det ser ut på deras rum efter att vi haft lite maskerad och lekt massa. Jag blev någon slags hawaiibrandman, hade typ reflexvästgrej och såna dära blommor runt halsen, hon tyckte att det var mkt roligt att klä ut mig. Själv var hon en prinsessfe. :)

Efter att jag gjort deras mellanmål som består av fruktpuré så visade jag lite pippi långstrump för flickan medan killen och jag läste böcker, puzzlade och sjöng med rörelser :)

På kvällen gick jag bort till Mika som var barnvakt. Även Susie var där, snack och film :) Gjordes lite planer inför helgen :) vilka jag ser fram emot! Traskade hemåt runt 23.30 och sen somnade jag nog ganska snabbt..

Kommentarer
Postat av: Savanah709

Awesome site!

2011-05-18 @ 13:08:33
URL: http://savanah709.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0