fredag

Har varit en bra dag. Inget särskilt som hänt egentligen men kan väl gå igenom dagen lite kort sådär.
Morgonen blev lite stressig men helt okej. När mormorn kom gick jag iväg till spanskalektionen. :) Vi fick massa läxa över helgen, men har redan gjort hälften så det är ju bra! Imorgon kommer jag inte ha tid eftersom jag jobbar och sedan ska träffa las chillichicas efter och söndagen får jag väl ta och göra det som är kvar helt enkelt! Efter lektionen gick jag och Mika och köpte paraply och tog en kaffe, mys :) Sen var det dags att hämta dottern i skolan och sen ge henne lunch, idag fick hon ris och tonfisk och jag åt rysk sallad. Gick en promenad efter lunch. Köpte lite mango som jag ska äta ikväll :) Sen var det dags att hämta henne igen, regnade lite nu och som tur var hade jag tagit med ett paraply. När vi kom hem var deras halvbror här så hon lekte en stund med honom innan han gick, när sonen vaknade åt de mellanmål sen lekte vi. Jag gjorde en liten tävling med flickan, vi skulle gissa vad vi målade, hon gissade på engelska och jag på spanska, pinsamt nog men hon vann.. Till mitt försvar måste jag säga att hon ritade väldigt svåra saker, typ örhängen, näckros, piltavla osv inte direkt de saker jag har lärt mig ännu :P hon fick även se lite mer pippi långstrump hon gillar det verkligen :)
Nu ska strax föräldrarna gå ut och äta och jag ska vara barnvakt, hoppas de sover bra ikväll barnen! :) Själv roar jag mig väl med att kolla något program på play och kanske läsa lite skvaller på spanska fast är nog för trött för att ens fatta något..


När vi kom hem vid lunchen låg detta fina kort i vårt brevfack! Tack så jättemkt och jag saknar er också! :)
Är kul att få lite post hemifrån, så blev himla glad när jag såg kuvertet med mitt namn på ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ma

vad är rysk sallad? gott?

vilket gulligt kusin-kort, ja de saknar dej verkligen.

2011-02-19 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0