fast

Fastnade vid datorn fast jag borde fortsätta med tvätten.. Jag ska göra det efter detta inlägget! ;)
Har ju hunnit med morgonpasset och sen tagit en dusch och i alla fall plockat in tvätten, måste bara vikas och så. Tråkigt nog gick tvättmaskinen sönder igår kväll, men det fixar dem väl förhoppningsvis snart och det var tur för mig att jag hann tvätta innan. :)
Mika kommer hit senare och sen blir det en kaffe :)
Annars kommer nog dagen flyta på som vanligt och ikväll ska jag träffa Susie och Mika för ännu en te/kaffe :)


Kommentarer
Postat av: ma

här är en tvättmaskin son också uppför sej konstigt, håll tummarna för att den håller 10 år till :)

2011-02-25 @ 08:11:22
Postat av: Anonym

okej jo fast 10 år till var väl att ta i kanske.. ?

2011-02-25 @ 14:34:13
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0