barnvakt


Min och Mikas middag igår. Empanadilla med tonfisk och en sallad :) Var ju som sagt barnvakt och Mika kom snällt över och höll mig sällskap! Blev mycket prat, skratt, allvarliga och så vidare.

Fredagen rullar på, har varit på spanskalektionen och efter det i bibblan och sen tagit en kaffe :) Fick en vitaminshot till kaffet typ, någon slags juice tror jag. Hämtat dottern i skolan och vi åt hemmagjord pizza till lunch, hon åt sjukt mkt, ojoj jag blev väldigt mätt men den var god :) Nu sitter hon och ritar och ska snart tillbaka till skolan med pappan. Eftersom mamman inte kom hem på lunch idag måste jag jobba lite extra och vara hemma med sonen tills pappan kommer igen, är dock bara 15-25 minuter men i alla fall, hade planerat en promenad samt lägga upp lite bilder på fb, men kanske hinns med i alla fall.
Vädret är bra idag så jag tror att jag ska ta med merienda till dottern när jag hämtar henne i eftermiddag så vi kan gå till parken direkt och leka lite :)

Kommentarer
Postat av: mammi

mmm det ser gott ut, du pratar om så mkt mat så det ska bli gott när du kommer hem och lagar till oss;)

vi får snart gäster som ska få smörgåstårta:) kramar

2011-02-26 @ 14:35:49
Postat av: Anonym

haha ja fast jag lagar inte så mkt mat, typ samma saker hela tiden och jag menar jag lagar ju aldrig till familjen.. haha men jag kagar gärna mat till er när jag kommer hem! ;) mmm smörgåstårta, måste jag få när jag kommer hem! Kram

2011-02-27 @ 17:57:53
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0