att jag aldrig kan lära mig..

Jag glömmer alltid att ta med det där fördömda paraplyt när jag ska gå till skolan och hämta dottern. Vilket är behövligt att ha nästan varje dag eftersom det regnar väldigt ofta och man inte riktigt vet när. Som idag var det fint när jag gick hem från lektionen och ja, jag kunde ju kollat läget innan jag gick ut och hämtade henne men så smart vart jag inte. Måste lära mig alltså!!

Frågan är vad jag ska ta mig för i eftermiddag..
Tänkte antingen gå till los fresnos, ett shoppingcenter eller ta en lång promenad med goo musik i öronen..
Ja nu ska jag i alla fall äta lite så kan ju bestämma mig under tiden, förhoppningsvis!
Måste även kolla utbildningar lite mer så att jag får mer hum om vad jag vill och ska välja. Tänker söka högskola till hösten men sen får vi se vad som händer! ;)

GRATTIS TILL MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG! SKA ÄTA EN EXTRA GOD KAKA IDAG FÖR ATT FIRA DIG ;) KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som du har det bra! :) En månad kvar till ansökan nu, tycker det är så svårt.. Har du kommit närmre ett beslut?

2011-02-28 @ 20:13:16
Postat av: mammi

Tack söta du, hoppas kakan var god <3

Bra att du söker och lycka till båda två <3

2011-02-28 @ 20:28:11
Postat av: Anonym

Bella: :) det är svårt, nej jag vet inte.. har lite olika vägar att välja mellan antar jag :P



Mamma: Jodå :) ja jag vet att du tycker att det är bra, men sen får vi se om det blir till hösten eller nästa höst! ;)

2011-03-02 @ 16:50:20
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0