9 Februari

Solen fortsätter skina och jag har det hur bra som helst! :)
Okej, ärligt så mådde jag lite sådär imorse av en anledning men så fort jag träffat Mika och vi pratat lite kändes allt mycket bättre. Fick lite smått panik igår, vilket egentligen var otroligt onödigt.
Annars har gått en promenad och pratat under förmiddagen, mycket Mika här nu. Men vi trivs bra ihop och har roligt tillsammans så varför inte!? ;) Ikväll ska vi ut och äta lite, bara så där spontant ;) haha

Ibland är väl tålamodet lite kort när det gäller barnen men oftast inte och vi har oftast väldigt kul tillsammans! Efter mellanmålet ikväll ska jag se om vi inte kan gå till parken en sväng. Det är ju fint väder och inte för kallt och dessutom är det roligare och tiden går mycket fortare :P

Jag känner för att gå en riktigt  lång och härlig promenad nu, fast först ska jag smälta lunchen lite grann och sen ger jag mig ut, kanske upp till monumentet och tillbaka, är en bit och väl där tycker jag att det är så fint att kolla ut över havet och in mot staden/stranden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0