11 februari

Idag är i stort sett alla som går i skolan lediga. Vilket dottern gör (hon är ju iofs sjuk så hon hade ju vart hemma iaf) men men jag har ju lite tur kanske då föräldrarna är lärare så de är också lediga.
Jag skulle jobbat som om det vore en lördag men eftersom jag har lektion på morgonen så jobbar jag en sväng ikväll istället. Vilket innebar att jag hade lite sovmorgon idag, skönt :)
Lektionen var sådär idag, jag vet att jag har väldigt höga krav på mig själv och det är inte så bra alltid för ja.. Vi struntar helt enkelt i dagens lektion och morgonen :P
Skulle följt med Bella och Mika och fixat lite lunch men kände att jag var tvungen att fixa lite andra grejer. Hade enormt mycket tvätt. Eller ja beror ju på vad man jämför med men jag behövde tvätta om man säger så! Så under tiden kläderna blev rena bytte jag om till träningskläder och gav mig ut för att springa lite. Det var dags nu igen eller hur? Har fortfarande kvar lite förkylning men inte ont i halsen så då ska det väl inte vara några problem. Det var skönt att springa även om det var mycket jobbigt! Men när solen skiner och man blir riktigt svettig då känns det så bra att träna, tycker jag. Har nu duschat, hängt tvätt, ätit tortilla och sallad och nu ska jag ut igen. Solen skiner även idag så jag tar med mig boken till strandpromenaden och slår mig ner. Kanske köper en kaffe på vägen ;) Ja, jag gillar kaffe!
Efter jobbet ikväll ska jag bort till Mika, hon sitter barnvakt och då blir det nog lite snack och film :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0