värme blåst --> regn

Nu har det hittat hit stormväder, blåste som bara den när jag tog barnen till skolan imorse. Som tur avr tog jag lillkillen i vagnen annars hade han nog blåst bort. Blåsten var bara till tjejens förtjusning :) Vi hade dessutom riktigt varmt, men innan regnet här så är det alltid varmt. och ja nu regnar det.. blir väl kallare senare då men hoppas att regnet tar det lite lugnt då jag har massa saker att fixa idag. Blir även extrajobb vid lunch, ska ta barnen till skolan, brukar alltid göras av föräldrarna men de fick förhinder idag. C tränar judo på skolan och ikväll efter skolan har de en slags uppvisning eller vad det kallas så då ska föräldrar dit och kolla. Antar att jag får ta hand om B under tiden.
Annars ikväll ska jag äta middag med Mika och ja imorgon går flyget mot sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0