saknar sommar och sol!!!!!


Me, Mika and her sister Lova. this summer when mikas family was here to visit her


Lova, me and Mika.
Saknar sol och värme, brun hud och att slippa alla dessa kläder. Fy tusan är ju inte jättekallt här om man säger så men jag vill ha sommar :) Vaknade tidigt och regnet öser ner, inte så mycket mer att göra än på med stövlar, ge C ett paraply och "plasta in" B i vagnen och så gick vi mot skolan. Tog ett bra tag innan vi kunde gå iväg dock. Lilla B hade fått nya asgrymma stövlar med svampbob, men nej han hatade dem och jag vet inte hur många gånger jag fick sätta på honom dem igen.. Tack och lov att C är så hjälpsam och snäll då. Kanske for ur ett par fula ord ur min mun, men tyst så ingen hörde haha. Ja sen kom jag hem och gjorde det som alltid behövs göras, disken, sängarna, sopa av golv.. Gick sedan och handlade, köpte mig en exotisk frukt till ikväll då det är babysitting som gäller. Konstigt nog var jag inte alls sugen på något sött typ choklad eller så, inte likt mig för fem öre men jag kanske har fått nog haha. Allt är tusan socker socker och socker här. Fast det har ni väl kanske redan förstått!?
Även gjort en sak som jag funderat på ett tag, ingen stor grej men jag är glad att jag gjorde det. känns bra! Nu hoppas jag på att solen tittar fram i helgen, temperaturen ökar lite och regnet håller sig borta!
Sitter just nu och kollar lite "that 70's show", började på spanska men stod inte ut med dubbningen så blir engelska istället! Snart dags att hämta i skolan, får sällis av Mika idag :)


Gårdagskvällen spenderades med alla tjejerna. Gick ut för ett glas, vissa drack vin, andra öl, vatten, juice ja vad man ville liksom. Himla trevligt och blev att vi satt länge och pratade och skratta massa. Är ett gött gäng vi är här nu och är kul att vi kommer överens så bra som vi gör allihop! Tror att vi är 8 tjejer :)

Trevlig fredag besos

Kommentarer
Postat av: mammi

Vi saknar dig <3

2011-12-08 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0