duktig

Idag sitter jag med lite såna där måsten som man måste göra ibland. Det är bland annat spanskt cv som står på schemat och jag som tycker att det är svårt att skriva det på svenska. Ska även se till att Mika får sina pengar, det här med internetbank verkar inte vara min grej riktigt eller ja alltså jag har inte fått riktigt koll på det ännu haha, tåg, buss eller flyg ska även bokas till Stockholm då jag flyger därifrån till Gijon i januari.. Gör även lite roliga saker, som att fixa klart Mikas och Susies julklappar, ja det blir en sen jul för oss men vet ni vad man firar faktiskt den 6e januari i Spanien. det är först då som de flesta barn där får sina presenter så aa vi kan väl säga att vi firar spansk tid kanske.

Bjuder på en liten bild.. piggar alltid upp ju, ja nu är ju inte jag så pigg i och för sig eftersom den här nedrans förkylning inte vill ge med sig..



om ett tag tänkte jag att ni ska få lite bilder från min första vecka hemma, då det bland annat bakades en hel del och minijulafton med ellen mm mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0